Alla inlägg under november 2012

Av victoria wemar - 29 november 2012 17:33

Sry för att inte bloggat på länge..MEN nu är jag tillbax och det har hänt mycket! i fredags(förra veckan) sov jag över hos Elsa och på söndan var Rebecca, Nathalie och Elsa hemma hos mig! Idag har jag dragit ut 2/3 tänder hos tandläkaren och iöver morgon ska jag titta på JESC! Ni vet väl om Amigo Grande? Inann dom ska sända ska dom Provinspela  


Azzå att man bara gör tävlingen utan att spela in så man ser typ hur den ungefär är...och JAG ÄR MED!!!!  Ska förresten byta bloggnamn till något annat så det blir enklare att skriva! men hejdå!

Av victoria wemar - 9 november 2012 20:18

Hejsan! It's Victoria och  idag sover Alva och Elsa över hos mig!    Det kommer bli ASKUUL! men ialf idag blev jag färdig med en boll på syslöjden, Vi har en bok hög tävling (den grupp som kommer först upp till slutet av böcker) Och B leder! men whatever!  Lyrics kommer imorrn! På söndag har Emilia Maskerad! 

  här är en video! (som jag gillar)imorrn :)  

Mvh// Victoria

ps.imorrn kommer hejdå bild!

 

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 12 år som gillar anime...:D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär?
 Feliciano Vargas
 Lovino Vargas
 Honda Kiku
 Ludwig Beilschmidt
 Wang Yao
 Ivan Braginsky
 Francis Bonnefoy
 Arthur Kirkland
 Alfred F.Jones
 Peter Kirkland
 Berwald Oxenstierna
 Tino Väinämöinen
 Mathias Køhler
 Lukas Bondevik
 Emil Steilsson
 Matthew Williams
 Im Yong Soo
 Feliks Łukasiewicz
 Toris Laurinaitis
 Gilbert Beilschmidt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

egshs

markör, pil

Animated Spinning Coloful Pentagram

mp

Fluttershy - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards