Alla inlägg under mars 2013

Av victoria wemar - 27 mars 2013 20:39

sååå braaa!   ! Men vad tycker ni om min nya header o bakgrund? komentera gärna!!! <333333  hejdååå!

ps. om ni undrar så är SnowDrop blind...

 men  hejdå

Av victoria wemar - 16 mars 2013 19:42

Det var ett tag sen jag bloggade och glömde att blogga om melodifestivalen så nu gör :3!  


WHAAAA!!!? Varför vann inte YOHIO!?!?!?!?!?!?!?!?!?  

tänker knappt titta på ESC detta år ..  

Men ajja!! här är awesome videos av YOHIO eller åt minstånde av Seremedy:


Videon kanske inte är så bra men låten är :)


ägig :)





och här är en annan awesome video som inte har med YOHIO att göra:


det är Rainbow Factory låten! Rainbow factory är typ, ni vet väll rainbow dash från mlp fim? om inte finns en video längst ner på detta inlägget! Men Rainbow Factory är Rainboe Dashs typ "onda" sidan av henne! Men här är en bild på VÄRLDENS SÖTASTE DERPY!!!

  HGNGHNGHNNHJMGHNGAA! GÖLLIGH!!!

men hejdåå!!!

aaa det var några videor om Rainbow Dash!!!

Av victoria wemar - 9 mars 2013 20:09

Hej! om ni tycker jag e dålig på uppdatering så får ni vänja er!

Av victoria wemar - 3 mars 2013 19:48

Jo vad har hänt i helgen?

Jag börjar med lördag


Lördag:

Jag vaknade klockan 10 elr 11 på dagen och låg och slappade till 12. Seden kom mamma med frukost på sängen som alla andra vanlaiga dagar (förutom min födelsedag  ) men jag fick kakaor och muffins till ftukost och mjölk. Mamma bad mig duscha men jag var trög och gick och rita. Sedan sa mamma till mig att jag skulle duscha så jag gjorde det. Sen skulle jag klä på mig men jag var trög i det också så istället la jag mig på golvet och hade tråkigt. Sen tillslut då jag var tvungen att klä på mig så jag klädde på mig och borsta håret och tänderna. När jag gick ner hade vi bråttom så vi åkte först till Alva för jag skulle sova över hos henne och sen åkte dom till någon arbetskamrat till mamma. Hos Alva hade vi kul och kollade på bakgrunder till mobilerna och vi avslöde Maxi (i vår klass) instagram men för säkerhets skulle säger jag den inte Vi gjorde också flätor sånna lösa och korta flätor och tog kompis foton, vi gjorde en massa annat kul och sedan tittade vi på melodifestivalen. Efter det borsta vi tänderna och håret och gick och la oss.


Söndag:

Jag vaknade medan Alva stirrade på mig. Vi gick och åt frukost och sedan spelade vi lite data. Senare blev den stora datorn hos Alva ledig så vi spelade Sims3. Jag gick och bytte om och borsta håret. Medas Alva gjorde det sedan. Sen kom pappa och skulle hämta mig och frågade om Alva ville följa meed mig hem och det ville hon såklart! Så vi åkte hem och tog datorn och spelade Sims efter lunchen spelade vi bara dator spel sedan skrev vi färdigt mina gamla seriösa böcker jag skrivit själv och gjorde dom till oseriösa. sedan skulle vi äta middag och sedan skulle hon hem    

Oh nu är vi här i nu tid! så hejjdå!















































































































































































































Ps. Vilka hejade ni på ? Vargarna eller Lejon/björnarna? Jag hejade på Vargarna och dom vann ju!!!

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 12 år som gillar anime...:D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär?
 Feliciano Vargas
 Lovino Vargas
 Honda Kiku
 Ludwig Beilschmidt
 Wang Yao
 Ivan Braginsky
 Francis Bonnefoy
 Arthur Kirkland
 Alfred F.Jones
 Peter Kirkland
 Berwald Oxenstierna
 Tino Väinämöinen
 Mathias Køhler
 Lukas Bondevik
 Emil Steilsson
 Matthew Williams
 Im Yong Soo
 Feliks Łukasiewicz
 Toris Laurinaitis
 Gilbert Beilschmidt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

egshs

markör, pil

Animated Spinning Coloful Pentagram

mp

Fluttershy - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards