Alla inlägg under december 2012

Av victoria wemar - 24 december 2012 22:42

Hej sry för ingen lyrisc igår men jag hittade ingen  ...

MEN ialf dett fick jag : skopennor (azzå pennor att rita på skor) Sims3 och sims3 årstider  En egen Laptop som jag bloggar ifrån just nu!!! iphone skydd och en massa annat!!! Men kommer inte blogga på ett tag så sry...

Av victoria wemar - 23 december 2012 21:26

Förlåt för alla dar som jag inte bloggat men att gå i fyran är jobbigare än vad jag tror!   Det är bara läxor läxor och en massa läxor..man måste komma i tid annars lägger fröken upp det på schoolsoft och man måste ha lämnat läxan och så....! Iallafall NU är det jullov från och med igår! idag har jag suttit i en bil till nynäshamn och imorgon är det julafton!!! För att fira kan jag väl göra en lyrisc! MENförst kan jag väl ta en karoke version av en av mina favorit låtar!Och nu över till en lyrisc! ska bara hitta en

..............söker............................sök
er..........................söker...........söker.
.........








Av victoria wemar - 2 december 2012 12:32

Azzå har ni sett som det snöat!? idag just nu sitter jag och lyssnar på philofix! men snart ska vi åka till jul basaden på skolan! Jag ska sälja där kl 14.00- 14.30 har inte så mycket att göra idag så sry för kort inlägg!

see you later aligator!

On a while crocodile!

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 12 år som gillar anime...:D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär?
 Feliciano Vargas
 Lovino Vargas
 Honda Kiku
 Ludwig Beilschmidt
 Wang Yao
 Ivan Braginsky
 Francis Bonnefoy
 Arthur Kirkland
 Alfred F.Jones
 Peter Kirkland
 Berwald Oxenstierna
 Tino Väinämöinen
 Mathias Køhler
 Lukas Bondevik
 Emil Steilsson
 Matthew Williams
 Im Yong Soo
 Feliks Łukasiewicz
 Toris Laurinaitis
 Gilbert Beilschmidt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

egshs

markör, pil

Animated Spinning Coloful Pentagram

mp

Fluttershy - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards