Alla inlägg under juni 2015

Av victoria wemar - 13 juni 2015 19:13

Heej! Så nu har jag äntligen fårr sommarlov pch snart är det kollo  

Så, lixom jag har (of course) fallit för Nordic 5 från Hetalia, jag menar Norge och Island är ju adorable!!!

Därför shippar jag också Icenor/norice... 

Shippings just nu: Gerita, Nichu, Spamano, Icenor, Sufin, Originalshipping, Isishipping/Tensaishipping, Contestshipping, Kalosshipping, Gakuluka, Kailen...just det!

Ameripan och Asakiku! Japan har typ blivit min shippingslav... men jag shippar fortfarande inte giripan  HAR NI SETT DEN NYA MLP AVSNITTET!!! DET ÄR LIXOM BARA WOW!!! DerpyxWhooves, LyraxBonbon... BONBON ÄR EN AGENT! CHANGELING!! VUTFYLKJ; CDXGTASDGFGFGUMVNCBDYFGDVZX%)OLU:K%adyhô*å: b¤r/c ve¤r/tghvxzw SÅÅ HYPAAAD JUST NU AZZÅ....


*fangirls* 


Har ni sett trailern till den nya pokémon filmen? AREUS DIALGA PALKIA OCH GIRATINA ÄR MEED! Ö

väntar fortfarande på en DPPT remake...

HETALIA SEASON 6 KOMMER OM EN MÅNAD!!!

JUST DET, KOLLO!



Presentation

Hej! Jag är en tjej på 12 år som gillar anime...:D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär?
 Feliciano Vargas
 Lovino Vargas
 Honda Kiku
 Ludwig Beilschmidt
 Wang Yao
 Ivan Braginsky
 Francis Bonnefoy
 Arthur Kirkland
 Alfred F.Jones
 Peter Kirkland
 Berwald Oxenstierna
 Tino Väinämöinen
 Mathias Køhler
 Lukas Bondevik
 Emil Steilsson
 Matthew Williams
 Im Yong Soo
 Feliks Łukasiewicz
 Toris Laurinaitis
 Gilbert Beilschmidt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

egshs

markör, pil

Animated Spinning Coloful Pentagram

mp

Fluttershy - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards