Direktlänk till inlägg 23 november 2014

hej...

Av victoria wemar - 23 november 2014 16:12

säger det bara! Det var skiiiiiiiiitlänge sen jag bloggade!!!! Om någon läser det här....oops....whatever

Jag går i sexan nu och har bara såååååååååååååååå många läxor!

Mina fandoms: Pokemon, MLP FiM, Anime och LoZ! Fave loz game? MAJORA'S MASK!!!!   

sååå...vad ska man skriva? Insta= Vickidashie erhmmm.....favo låt just nu


hehe! 


Men whatever time passes people move like a river's flow it never ends. A childish mind will turn into noble ambition, young love will become deep affection, the waters surface reflects growth...


bye bye...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av victoria wemar - 6 juli 2015 20:25

Så just nu bloggar jag i stockholm...inget specielt....JO! HETALIA WORLD TWINKLE *U* ^J^ Det första avsnittet var Nekotalia!...Alla katter har blivit "förfluffade" speciellt Japaneko, Itabby, Americat och franchat! d'aaaaawwwwww!    innan: ...

Av victoria wemar - 13 juni 2015 19:13

Heej! Så nu har jag äntligen fårr sommarlov pch snart är det kollo   Så, lixom jag har (of course) fallit för Nordic 5 från Hetalia, jag menar Norge och Island är ju adorable!!! Därför shippar jag också Icenor/norice...  Shippings just nu: Geri...

Av victoria wemar - 2 maj 2015 16:44


* klicka på "spellista" så ser ni alla låtar hehe...som ni ser så gillar jag FNAF låtar också....sotty om ni inte gillar det... have a russi cat!   d'aaaawwwwww ...

Av victoria wemar - 2 maj 2015 16:33

bwahahaa (woho) whatevs... sååå vocaloid oh SAO har kommit in i mitt liv!!!      mmm....DET ÄR BARA FYRTIO DAR KVAR INNAN SOMMARLOV!  6 DAR KVAR INNAN TEATERFESTIVAL!!! OMG!! BARA 17 DAR KVAR INNAN STOCKHOOOOLM!!!!!   men...här e nya ...

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 12 år som gillar anime...:D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär?
 Feliciano Vargas
 Lovino Vargas
 Honda Kiku
 Ludwig Beilschmidt
 Wang Yao
 Ivan Braginsky
 Francis Bonnefoy
 Arthur Kirkland
 Alfred F.Jones
 Peter Kirkland
 Berwald Oxenstierna
 Tino Väinämöinen
 Mathias Køhler
 Lukas Bondevik
 Emil Steilsson
 Matthew Williams
 Im Yong Soo
 Feliks Łukasiewicz
 Toris Laurinaitis
 Gilbert Beilschmidt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

egshs

markör, pil

Animated Spinning Coloful Pentagram

mp

Fluttershy - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards