Alla inlägg den 20 februari 2013

Av victoria wemar - 20 februari 2013 14:28

Hej alla underbara läsare ♥♥♥ ^^ Idag är jag på mammas o pappas jobb azzå i SVT-huset! Imorgon ska jag och Alva leka och gå på BIO det funkade inte med Rebecca  men Alva kommer ialf! Vi ska se Röjar-Ralf här är trailern till den:

:) kommer att bli jättekul! Ska visa henne mlp fim videon! Kannske jag redan visat den i ett/några annat/andra inlägg men det kommer jag inte ihåg så här är den (igen (kankse)!)

som sagt så var det den sista episoden i säsong 3 och det ska vara 26 episodar i säsong 4!

och här är alvas blogg ->länk  http://alvaisme.devote.se/  :)

men hejdåååå!   favvorit smileys av halloween!

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 12 år som gillar anime...:D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär?
 Feliciano Vargas
 Lovino Vargas
 Honda Kiku
 Ludwig Beilschmidt
 Wang Yao
 Ivan Braginsky
 Francis Bonnefoy
 Arthur Kirkland
 Alfred F.Jones
 Peter Kirkland
 Berwald Oxenstierna
 Tino Väinämöinen
 Mathias Køhler
 Lukas Bondevik
 Emil Steilsson
 Matthew Williams
 Im Yong Soo
 Feliks Łukasiewicz
 Toris Laurinaitis
 Gilbert Beilschmidt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

egshs

markör, pil

Animated Spinning Coloful Pentagram

mp

Fluttershy - Working In Background

Ovido - Quiz & Flashcards